עוזב לארה"ב - הגרלת הגרין קארד

איך נרשמים להגרלת הגרין קארד?
חשוב לציין שהאינטרנט שורץ בהרבה מאד אתרים אשר מציגים את עצמם כאתרים רשמיים מטעם ממשלת ארה"ב אשר מאפשרים מילוי פרטים והרשמה להגרלת הגרין קארד. חשוב מאוד להיות זהירים ולא למהר להשאיר פרטים אישיים באתרים שאתם לא סומכים עליהם. 

בכל שנה, מתקיימת הגרלת הגרין-קארד במסגרת תוכנית Diversity Visa של משרד החוץ האמריקני. ארצות הברית הוקמה ע"י מהגרים וקבעה כי בכל שנה יוענקו רשיונות עבודה למהגרים ממקומות שונים בעולם אשר רוצים להגר ולהשתקע בארה"ב.

ישנם הרבה מאוד מקורות ברחבי האינטרנט אשר מסבירים מי זכאי מה מגרילים וכיצד נרשמים. השורה התחתונה היא שכישראלים אנחנו רשאים להירשם להגרלה.

ההרשמה מתבצעת אונליין באתר  https://www.dvlottery.state.gov בתאריכים הנקבעים מראש. בדרך כלל בחודשים אוקטובר-נובמבר. מי שמפספס את ההרשמה יצטרך לחכות לשנה הבאה.

כמה עולה להירשם להגרלת הגרין קארד?
עצם ההשתתפות בהגרלת הגרין-קארד הינה בחינם. אם התמזל מזלכם וזכיתם בהגרלה, ככל הנראה תדרשו לתשלום עבור עיבוד הבקשה, ותשלומים רגילים עבור הגשת בקשה לוויזה. כל הפרטים ניתנים לזוכים עם קבלת תוצאות ההגרלה.

יכול להיות שכבר נתקלתם בכל מני חברות תיווך אשר מציעות לסייע לכם בהגשת הבקשה, בתשלום. אם אינכם מסוגלים למלא לבד את הטפסים, אתם יכולים להשתמש בשירותים אלו אך חשוב מאוד לציין שאין לחברות תיווך אלו כל קשר למשרד החוץ האמריקאי והן אינן יכולות להבטיח סיכויים גבוהים יותר לזכייה בהגרלה.

מה הסיכויים לזכות בהגרלה?
הסיכוי לזכייה הינו גבוה יחסית. הוא יכול להשתנות משנה לשנה אך באופן משוער הוא עומד על כ 1/150

מידע נוסף
כפי שכתבתי קודם, קיים מידע רב באינטרנט. למי שמתעניין מומלץ לחפש ולקרוא באתרים השונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה